
Voor de tweede dag op rij ernstig incident met kindje in Oss
112 1.106 keer gelezenOSS | Woensdagmiddag rond 16.00 uur is de Kogelpot in Oss opgeschrikt door een ernstig incident. De meldkamer stuurde om 16.04 uur met spoed twee ambulances en de politie op pad na een melding van een ongeval met een kindje.
Het jonge slachtoffer is ter plaatse verzorgd en daarna per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
Wat er zich precies heeft afgespeeld, is nog onduidelijk, maar een politiewoordvoerder kon wel bevestigen dat het kindje onder water was geraakt. Omdat het voorval op privéterrein gebeurde, doet de politie geen verdere uitspraken over de situatie.

















