Afbeelding
Foto: Siem Breunese / SQ Vision

Bliksem slaat in bij woning in Oss

112 4.327 keer gelezen

OSS | Tijdens het noodweer was er afgelopen nacht rond 3.15 uur in Oss een enorme knal te horen door het onweer. Een paar minuten later werd de brandweer opgeroepen, er was brand gemeld in een woning aan de Vorsterhoekstraat in de stad.

De brandweer kwam met een blusvoertuig en hoogwerker ter plaatse. Brandweerlieden zijn binnen geweest om de boel te controleren en namen ook een ladder mee. Er bleek geen brand te zijn geweest.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant