Afbeelding
Foto: Siem Breunese / SQ Vision

Boom dreigt om te vallen na noodweer

112 796 keer gelezen

OSS | Aan de Esdoornstraat in Oss dreigde zondagochtend een boom om te vallen. Die was tijdens het noodweer afgelopen nacht al half omgewaaid en dreigde nu helemaal op het wegdek te belanden.

Om die gevaarlijke situatie te beëindigen werd rond 9.40 uur de brandweer opgeroepen. Die kwam ter plaatse en brandweerlieden hebben met een kettingzaag de boom omgezaagd en aan de kant gelegd.

Afbeelding
Afbeelding
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant