Lekker eten bij Pannenkoekhuis De Oude Maas. (Foto: Ronald Goudberg)
Lekker eten bij Pannenkoekhuis De Oude Maas. (Foto: Ronald Goudberg) Foto: Photo: Ronald Goudberg

De Oude Maas is helemaal klaar voor Pasen en het voorjaar

Zakelijk 999 keer gelezen

MACHAREN | Pannenkoekhuis De Oude Maas aan de Ossestraat 11 in Macharen is een geliefde plek. Vanwege het succes gaan de deuren voortaan ook op maandag en dinsdag na 14.00 uur open.

Een bezoekje brengen aan De Oude Maas is voor alle leeftijden leuk. Volwassenen kunnen er lekker iets eten of drinken, kinderen kunnen zich uitleven in het speelparadijs. Gratis entree, een consumptie is wel verplicht.
Heb je honger? Nieuw is de 'pannenkoeken tapas'. Op zaterdag en zondag van 11.30 tot 14.30 uur kunnen gasten drie rondes twee soorten pannenkoeken bestellen. Van maandag tot en met donderdag is er ook een stuntmenu voor 12,50 euro. Daarnaast is er een specialiteitenmenu, dat meegaat met de seizoenen. Als het mooi weer is, kun je genieten op het fraaie buitenterras.

Pasen
Met Pasen verzorgt De Oude Maas een heerlijke brunch. Op zowel eerste als tweede paasdag zijn gasten welkom tussen 11.30 en 13.30 uur. Er is nog een klein aantal plaatsen vrij om te reserveren. Dat kan via www.deoudemaas.nl. De kosten bedragen 22,50 euro, kinderen tot 12 jaar betalen 11,25 euro. Na de brunch gaan de kinderen paaseieren zoeken. Ze krijgen daarbij hulp van de paashaas. Ieder kind krijgt een leuke attentie.

Personeel
De Oude Maas is op zoek naar personeel: van een vriendelijke hulp in de bediening tot een afwas-/keukenhulp. Meer informatie via (0412) 64 78 90. Interesse? Stuur je cv en motivatie naar info@deoudemaas.nl.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Afbeelding
Kermis Heesch afgelast voor vandaag wegens extreme hitte Algemeen 4 minuten geleden
Het zilveren jubileum van de Molengraafse Hoeve werd gevierd met een barbecue.
Zorgboerderij de Molengraafse Hoeve viert zilveren jubileum met barbecue Jubileum 5 uur geleden 1
Overdag ziet het parkje aan de Boterstraat er heel gezellig uit, maar 's avonds en 's nachts voelen veel Ossenaren zich hier niet veilig.
Ossenaren mijden donkere fietstunnels en parken; PRO presenteert rapport over sociale onveiligheid Maatschappelijk 7 uur geleden 8
Afbeelding
Gemeente Oss roept inwoners op om goed voor elkaar te zorgen Gemeente 8 uur geleden 7
Afbeelding
Motor vliegt in brand tijdens het rijden; bestuurder gewond 112 8 uur geleden
Afbeelding
Alle locaties van Het Hooghuis houden deuren dicht wegens code rood Onderwijs 23 uur geleden 17

Uit de krant