
Streep door Piet de Jongh Toernooi vanwege extreme hitte
Voetbal 371 keer gelezenOSS | RKSV Margriet heeft noodgedwongen een streep moeten zetten door het eerste Piet de Jongh Toernooi dat aankomende zaterdag zou plaatsvinden. Vanwege de voorspelde extreme hitte vindt het bestuur het onverantwoord om de spelers het veld op te sturen.
De afgelasting van het toernooi op zaterdag 27 juni is een flinke tegenvaller. Het zou de allereerste editie worden van het toernooi dat vernoemd is naar erevoorzitter Piet de Jongh, die eind 2025 overleed. Piet was een bestuurder die zich inzette voor iedereen binnen de vereniging, maar die vooral bekend stond om zijn enorme betrokkenheid bij de jeugd. Zijn visie, enthousiasme en toewijding hebben een blijvende indruk achtergelaten binnen RKSV Margriet.















