
Korfballers DOT Oss verliezen voor het eerst dit seizoen
Sport 1.102 keer gelezenDUIVEN | De korfballers van DOT Oss hebben de uitwedstrijd tegen Duko in Duiven met 24-19 verloren.
Na de gelijkopgaande beginfase (3-3) viel het aanvalsspel van DOT stil, terwijl het bij Duko juist begon te lopen. Binnen 10 minuten stonden de Ossenaren met 10-3 en later met 12-4 achter. Daarna herpakte de ploeg zich enigszins, de ruststand was 15-10. Na rust begon DOT aan de inhaalrace en op 15-13 en 16-14 kwamen ze dichtbij maar de aansluitingstreffer wilde maar niet vallen. Duko speelde na de 18-14 het duel geroutineerd uit. Doelpuntenmakers bij DOT waren Cas Hustermann (6), Stefan Klokgieters (4), Mara van de Westelaken (3), Lotte van der Sanden (2), Auke Verwer (2), Tibo van Helvoort en Michel Heesbeen.















